Lesnodorski Lesnodorski
235
BLOG

Chrześcijanie witają przybyszów imieniem Pana. Szczęść Boże. Niech będzie...

Lesnodorski Lesnodorski Polityka Obserwuj notkę 13

... pochwalony Jezus Chrystus.

Do większości z nas w Krakowie dociera waga tego spotkania. Do miasta napływa wielu  ludzi – pięknych, młodych, o jasnych, radosnych  twarzach. Wczoraj jechałem tramwajem, który zatrzymał się przy na pełnym pielgrzymów przystanku przy  krakowskim placu Dworcowym, vis a vis hotelu Europejskiego. Obok mnie były cztery wolne miejsca. Wtedy do tramwaju weszło dwóch chłopców z plecakami i karimatami.

”Dzień dobry, czy możemy się dosiąść? – zapytał pierwszy z nich.

Uśmiechnąłem się tylko wskazując miejsce. Pierwszy raz w swoim życiu usłyszałem w tramwaju takie pytanie. Widziałem później jak w drodze spoglądali z rosnącym zainteresowaniem na wieczorny Kraków. Ogarnęło mnie wzruszenie, które od tej chwili towarzyszy mi nieustannie, pomieszane z dumą z miasta będącego miejscem moich narodzin, gdzie przeżyłem i przeżywam tyle pięknych chwil.

Wczoraj również zobaczyłem potężnego zakonnika, który o głowę przerastał swych młodych podopiecznych. Wyglądał jak prawdziwy ojciec, który z troską opiekuje się własnymi dziećmi. Dzisiaj z kolei spotkałem spojrzenie młodej siostry zakonnej, która siedziała w tramwaju trzymając niewielki plecak. Na słowa "Szczęść Boże" zareagowała promiennym uśmiechem.

Proszę Was bardzo, witajmy gości Światowych Dni Młodzieży, zwłaszcza osoby konsekrowane, imieniem Pana.

To On przychodzi do nas wraz z nimi.

 

Lesnodorski
O mnie Lesnodorski

Tylko prawda jest ciekawa. Tego nie przeczytasz gdzie indziej. Ripostuję zwykle na zasadach symetrii. Wszystkie umieszczone teksty na tym blogu należą do mnie i mogą być kopiowane do użytku publicznego tylko za moją zgodą.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka