Lesnodorski Lesnodorski
381
BLOG

Cała Polska pozdrawia też samego redaktora Aadama

Lesnodorski Lesnodorski Polityka Obserwuj notkę 4

,,Cała Polska pozdrawia brata Adama Michnika!" - napisał na FB Marek Król, były naczelny tygodnik „Wprost”, obecnie komentator TVP Info i TV Republika. Perspektywa Dnia Zadusznego każe nam kierować swoje myśli również ku człowiekowi, który już za życia jest legendą i dla niektórych latarnią w polskin mroku. - Wszyscyśmy od Adama. Redaktora Aadama - napisałem na stronie Marka Króla.

Bo na początku było słowo. Oczywiście słowo red. Aadama.

Kto nie wierzy w red. Aadama naszych czasów, ten nie żyje.

Z matki obcej: krew jego dawne bohatery, a imię jego (red. Aadam - przyp. AL) będzie czterdzieści i cztery.

Red. Aadam i red. Jerzy w jednym stali domu. Red. Aadam krzywdy nie czynił nikomu, a red. Jerzy najokrutniejsze wyczyniał swawole.

Red Aadam najbardziej lubi słuchać, jak sam mówi o sobie. Jego jedyną wadą - jest całkowity brak wad.

Jak na człowieka "złej woli" itp., itd to red Aadam ma całkiem fajne imię.

----

Proszę o ew. uzupełnienia. Bo może coś mi się zapomnialo. Tylko mi bez tego, tamtego... Macie być eleganccy jak sam nasz Wieszcz, czyli red. Aadam.

Lesnodorski
O mnie Lesnodorski

Tylko prawda jest ciekawa. Tego nie przeczytasz gdzie indziej. Ripostuję zwykle na zasadach symetrii. Wszystkie umieszczone teksty na tym blogu należą do mnie i mogą być kopiowane do użytku publicznego tylko za moją zgodą.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka