Fot. TVP
Fot. TVP
Lesnodorski Lesnodorski
703
BLOG

Ja też nie wystąpię w Opolu!

Lesnodorski Lesnodorski Muzyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 20

Oświadczam niniejszym, że i ja nie wystąpię w Opolu. :) Ale rozważam udział w Sopocie, w przyjaźniejszym dla wysokiej klasy profesjonalistów klimacie Wybrzeża. Będę śpiewał tak, jak miejscowy prezydent i cała reszta, która przed komisją p. Małgosi nic nie pamięta, więc i nut zapewne również. Nie wystąpię przed Kurskim, ale chętnie zaśpiewam przed Sokorskim, Drawiczem, albo Kwiatkowskim. Wszak śpiewać każdy może. Skoro ,,Amator" powraca do starej roli ,,Wodzireja", to i ja powracam na salony, tj. na Salon24,

Ojcz..., co tam,  Europa w potrzebie! 

AL

Lesnodorski
O mnie Lesnodorski

Tylko prawda jest ciekawa. Tego nie przeczytasz gdzie indziej. Ripostuję zwykle na zasadach symetrii. Wszystkie umieszczone teksty na tym blogu należą do mnie i mogą być kopiowane do użytku publicznego tylko za moją zgodą.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura